dimanche 22 novembre 2009

Blogözden Öpücükler


Selam herkes! Çok az zamanım var ama uzun zamandır yazmıyorum bi şeyler karalamalıyım. Yataktayım uzandım bir otel odasındayım. Bavulları taşıyan adam çok flörtçü nefret ettim. Babam gece 1'den önce gelmez diye düşünüyorum. Yanımda patates cipsi, çikolata dondurma (evet bu mevsimde), ve sütlü çikolata var nefret etmem gereken ama etmedigim besinler. Kendime kizgin olacagimdan eminim butün o yağ ve calorie bombalarindan sonra, gun icinde. Dudagimda gereksiz bir cok kırmızı ruj var. Niye sürdüm bilmiyorum. Odaya girdikten sonra surdum, asilgan bavul taşiyici gormedi (iyi ki). Umarim otelin spor salonu güzeldir henuz gezmedim. Muhtesem olur eger oyleyse. Iyi geceler iyi uyuyun. Onceki yazilarimdaki yorumlar icin herkese cok tesekkur birilerinin beni okduğunu bilmek güzel. Markham, Ontario'dan herkese buket dolusu opucuk.

3 commentaires:

The SummerSon a dit…

Tatil zamanı ha :)

Bavulları taşıyan adam yakışıklı ise, ben öperdim herhalde hazır yalnızken deyip :P Sadece öpmekle kalır mıydım bilemiyorum tabii :D

İyi tatiller ayrıca. Bir güzel dinlen ;)

Nevaeh Bisexuelle a dit…

The Summer Son ne kadar yaramazsin :D
Adam bugun odaya birsey getirmek icin geldi kapiyi ben actim ama tam bile acmadim araliktan actim adam surekli bana bakiyo gozlerime kilitlenmis gibi artik bakmasin diye sinirli bakislar atiyorum konusurken gozlerimi icini deldi adeta.

The SummerSon a dit…

Haha, yaramaz değilim yahu :D Hem uslu durmanın kime ne faydası olmuş ki? :P

Bakışlardan anlamıyorsa, sözlü ifade edersin. Belki anlar bu defa :D