mardi 24 novembre 2009

Yuksek ucretli spa, COK YUKSEK!


Salut! Uyandım saat 7 ve uykum yok (JET LAG) ve harika bir hava var soguk ancak harika. Aptal gibi yataktan kalkamadım uzun sure. Valizime takıldı gozlerim. Valiz hazırlamak artik siradan bir sey oldu benim icin. Bir listem var ve hic cope atmiyorum, hep ona gore hazirlarim. Listem:

- Disfircasi, macunu ve ipi.
- Sac duzlestirici.
- Sigdigi kadar cok ayakkabi.
- Sicak ve soguga uygun giysiler.
- Iki mont bir cok kalin bir cok ince
- Bir suru corap ve linjeri
- Atki eldiven
- (yanima) para, pasaport, kartlar, makyaj esyalar
- NOTEBOOK
- Kamera ve ipod

Arkadaslarimin onlar istemedikleri zaman bile resimlerini cekiyorum cunku onlari uzun sure goremiyorum. Moni'nin resimleri hep yanimda ozlersem diye.
Kotu haber, dondurma mi yapti ne yapti bilmiyorum ama bademciklerim aciyor. Tum gun acidi ve hatta uykumda bile aciyi ruyamda hissettim. Berbat. Dunden beri kotuye gidiyor simdi kotulukte tavana vurdu iyilesmeye girer yakinda umarim. Zavalli ben kendime surekli caylar yapiyorum.

Dun de SPAya gittim otelin. Tabii ki extraya giriyor. Babamdan izin almadim. Bi paket onerdiler anlatildi bana ve begendim. Aromatherapi yuz masaji bir suru yag ile, yorgun el ve ayaklara masaj, manikur, pedikur, sebze ve diger detox yiyeceklerinden olusan ogle yemegi ve kisa bir masaj. Sonra gorevli 50 dolar extrayla masaj ister misin dedi bana. 50 dolar fark mı? Ben buraya ne kadar oduyorum ki elli dolar fark olsun diye dusundum ve bu sacmalik tam 375 KANADA DOLARIYMIS. Inanamiyorum. Babam kizmaz biliyorum ama bilmiyorum daha az bi paraya yuz bakimi manikur pedikur yaptirip kalan parayla alisverise cikip kucuk bir seyler alabilirdim. Gicik oldum cok. Off ne kadar fiyat tablosuna bile bakmayi dusunmedim. Daha once de cok spa'ya gitmistim ama bu kadar pahali degildi hicbiri. Bilmiyorum bunu haketmistim aslinda buna degerim. Otelde hep yalniz birakiliyorum babam is icin geldi buraya aslinda baska kanada sehrinde yasiyor. Burada benimle tanismak isteyen yabancilar haric aktivitem yok mecburen spaya girdim vakit gecsin diye. Simdi de bir gezinti yapmam gerekecek buralarda umarim bir yerler aciktir. Almam gereken seyler var.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Sen de ne zenginsin çüş

The SummerSon a dit…

Oh, yarasın :) Ama bu defaya fiyat tablosuna bakmayı unutma :P

Sağlığına da dikkat et. Bir an önce geçer bademciklerinin acısı umarım. Geçmiş olsun ve iyi tatiller :)

Unknown a dit…

üzerinden 1 hafta geçmiş bir post ama yorum yapmak zaman gerektirmez(=
Bence iyi yapmışssın ,insanın kendine bakması...tatil de zaten yapılması gereken dinlenmek ve rahatlamak değil midir? Başkalarını düşünmekten kendimizden hep eksilttik yalan mı? =) umarım herşey yolunda giiyordur dikkat et kendine...xoxo