lundi 21 décembre 2009

Every Woman Kills The Thing She Loves


Gecen aksam, Moni Moni ve ben bir yere giriyorduk. Ben aslinda 17'yim seneye resmi olarak 18 olacagim. Moni, 90'li. Ama ben ultra feminen bir femme olarak (femme kelimesini bilen lezbiyenlere sevgilerim ile) kahverengi sortum, ugglarim, postishle belime kadar uzayan sari saclarim ve kipkirimizi rujumla iceri girdim ama siyah kumas pant, uzerine beyaz gomlek,kocaman gunes gozlugu ve kisa sacin altina siyah makyaj yapan sevgilime kimlik sordular!

Surekli yagmur yagiyor. Akil sagligimi kaybetmeme az kaldi. Yagmurdan NEFRET EDERIM. Moni, cok sever. Semsiye acmami istemedi ve bir kac adim acmadim ve beni cok tatli buldu. Bana bunu yapmanin öldürmekle ayni oldugunu soyledim bana "every woman kills the thing she loves" diye bir uyarlama ile cevap verdi! Umarim soguk noël yaklasirken hayatiniz mutlu geciyordur. Tanrim, Fransa'ya gidiyorum 2 gun sonra. Tam da sevgilimle cok yakinken mesafeler ayiriyor bizi.

5 commentaires:

The SummerSon a dit…

Umarım erken dönersin Nevaeh Bisexuelle de çok ayrı kalmamış olursunuz birbirinizden :)

Bu arada bir sevgilin olduğunu bilmiyordum. Bu yazınla da bunu öğrenmiş oldum ;)

Mutluluklar :)

Nevaeh Bisexuelle a dit…

blogu aldigimdan beri var!?

http://bisexuellecosmopolite.blogspot.com/2009/10/eger-yaknlarda-yeteneksiz-2-kzn-sark.html

entrydeki kizin sadece arkadas oldugunu dusunmedin umarim :)

The King a dit…

Nerelerdesin Mademoiselle Dietrich?

Nevaeh Bisexuelle a dit…

HAHA, nice one.

Anonyme a dit…

allahım kimselerin anlamadığı şu internet dünyasında benim dilimi konuşan başka bi biseksüel kadın bulmak ne kadar harika! içime su serptiniz bayan, "femme"in ne olduğunu bilenlere yolladığın sevgiyi de almış bulunuyorum.

sadece harika olduğunu söylemek istedim. vaktin olursa blogum Kelenkelb'e de beklerim.