vendredi 11 décembre 2009

Kimseyi kirmak istemem ama


Kimseyi asagilamak istemem. Ama kucuk beden sutyeni takip sonra asagi cekip daha sonra goguslerini kameraya iterek poz vermenin amaci nedir?
Estetik degil. Seksapel yok. Kaba olmak istemiyorum ve insanlari yargilamiyorum ama sacma.
Cuma aksami ve ben evdeyim. Alisilmis olmayan bir durum. Bir sekilde interntteyim ve arkadasimin facebook hesabinda insanlarin resimlerine bakiyorum. Cok tuhaflar. Rastgele bir kiz profilinde sok oldugumu soyleyebilirim. Neden siradan bikini giyen bir fotograf secmemis?
Babamdan christmasta victoria's secret'tan pijama, parfum istedim. Sonra suphelendim acaba uygunsuz bir marka mi hediye istemek icin diye ama neden olsun ki linjeri mi istedim? Sadece pijama, parfum.

Bugun annem okula gitti ve ogretmenlerimle gorustu. Bir kriz yasanacagini dusunmustum devamsizlik yuzunden ama oyle olmadi. Gayet iyiydi. Bugun Moni'ye disari ciktik bir seyler ictik ve evdeyim. Cok sikici. Ama sadece bugunluk. Cuma aksamim kotu olabilir ama buna cumartesi sabahimi eglenceli yapmak icin planladim.

Ve su anda yatagimdayim, bloglari check ediyorum. Yarin icin erken yatmam lazim gozlerimin altinda kocaman yastiklar olusabilir. Muhtesem bir aksam gecirin tavuklar!

9 commentaires:

The SummerSon a dit…

Sen de yarın muhteşem bir sabah ve gün geçir Nevaeh Bisexuelle :)

Nevaeh Bisexuelle a dit…

Tesekkur ederim The Summer Son. Gecirmeye basliyorum :)

The SummerSon a dit…

Wuhu o zaman! :D

lorelai a dit…

bahsettiğin fotoğraflar çok kötü oluyor ya. beni işin seksi değil kaba olmasından çok yapaylığı rahatsız ediyor...

obez ve şişman bir sevgi a dit…

noel demişsin. hristiyan mısın yoksa? :)

Nevaeh Bisexuelle a dit…

evet katolik ama kiliseye gitmem

obez ve şişman bir sevgi a dit…

aa ne güzel. ben de protestanım :) muhafazakar hristiyanlardan gına gelmişti. iyi oldu seni bulduğum. valla ben gidemiyorum kiliseye ama fırsatını bulduğumda kulağımı tıkayıp oturuyor, çarmıhtakine bakıyorum. seans gibi :) napiim yine de seviyoum

Nevaeh Bisexuelle a dit…

ermeni misin?

Anonyme a dit…

"Ama kucuk beden sutyeni takip sonra asagi cekip daha sonra goguslerini kameraya iterek poz vermenin amaci nedir?"

Böyle düşünen sadece ben değilmişim, ne iyi. Millet seksi olacağım diye ne kadar kaba görüntüler sergilemeye başlıyor yahu.