samedi 5 décembre 2009

Tenis


Selam herkes!
Eve az once geldim ve yorgunum (hala). Dun aksam en yakin kiz arkadasimda kaldim, sicak ve samimiydi. Bu sabah eve donerken annemi aradim, herkes grippe porcin dolayisiyla cok iyi besleniyor bizim evde yemek pismiyor! Annem ve uvey babam disarida yiyorlar. Annemi aradim sebze istedim, yardimcimiz gelince yapar dedi. Umursamaz? Evet. Arkadasim ile hic uyumadik. Eve geldigimde oglene kadar uyudum.
Simdi daha az samimi tenis oynadigim kiz arkadasimdan bir sey geri almam lazim. O getirmeyi teklif etme kibarliginda bulunmadi!

4 commentaires:

Gay Vixen a dit…

il y a bcp des gens imprudents, on s'en fout.

Nevaeh Bisexuelle a dit…

Vixen sen isvicreden mi geldin?

Nevaeh Bisexuelle a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Gay Vixen a dit…

bilemem artık :)