mardi 13 octobre 2009

Bir telefonla uyandım!! Arayan Midnight Kiss (evet adını değiştirdim eskisinden nefret etmişti)'ti. Erkek olan biseksüel arkadaşım. O bu beyinsiz erkekler arasında bir ışık benim için. Telefondaki ses "Sana mesaj attım 2 tane!! Öldün mü?" diyordu. "Ne diyorsun ya? Saat daha...saat 12 mi?!?!" lanet olsun daha ilk aydan devamsızlık. Bu hiç iyi değil. Telefondaki ses "Evet, bizach. Akşam 16'da bana getirdğin çikolataları almak istiyorum gelip, uygun musun?". Çıkarcı aptal ama onu seviyorum (: "Uygun muyum bilmiyorum ya beynim daha açılmadı" Kafamdaki düşünceler: saat 12 annem ve üvey babam evden çıktı ve ben uyumaya devam mı ettim? Ki üvey babam biraz gürültücüdür. Aman tanrım dedim, uygunum ya gel. "Sonra da bir şeyler yapalım mı çıkıp?"... Düşün düşün düşün, kahretsin! "Bugün olmaz inanılmaz işim var.". "Kötü bi yalancısın!! Ama yine de uğrayıp senden siparişlerimi alıcam" deyip bir kahkaha attı telefondaki ses. Zaten siparişlerin olmasa beni arayacağın yok, şehre döndüm 1,5 hafta oldu ve buluşmak istemedin; dedim. "Öyle olmadğını biliyorsun aptal." dedi ve bir sinirlenme potansiyeli gördüm onda. Uzatmadan "Tamam kaltak" dedim. "Bekle beni sarışın" dedi. Saat 15:04 ve onu bekliyorum. Muhtemelen bir hikayeyle gelir. Onun her zaman anlatacak bir şeyleri vardır. Gerçekten çok sıradışı ve heyecanlı bir hayatı var (benimkinden bile!). İlk blog için fena değil ha? Okumaya devam edin tavuklar!

Aucun commentaire: