mercredi 21 octobre 2009

Eğer yakınlarda yeteneksiz 2 kızın şarkı söyledğini duymuyorsan kendini şanslı say, haha.

Gerçekten uzun bi hafta geçirdim ve bu yüzden yazmaya fazla vakit bulamadım! Üzgünüm :(

Herneyse... Harika vakit geçirdim eğer merak ettiyseniz. Cumartesi, küçük gezintiye çıktım ve gecenin geri kalanında MK'e uğradım ve birlikte tembellik yaptık (evet tam olarak yaptığımız buydu!).
Pazar günü annem ve ben eski bi arkadaşa gittik. Gerçekten çok büyük bahçesi olan bi evde yaşıyodu ve arabasını yıkamakta zorlandığını söyledi. Normalde bu tarz işlerden nefret ederim ama bana salak muamelesi yapmadığı için ondan hoşlandım ve yardım etmeyi teklif ettim. Bir kaç saat orda kalıp, araba yıkama ve harika bi öğle yemeğinden sonra MK'e uğradım ve uğrarken yanımda bi DVD götürdüm. Harikaydı her ne kadar adını unutsam da!! :D
Sanki çok özet bi blog yazmışım gibi geldi ama lala... Bugün okuldaydım sonra da kitchenettee gittim bir kaç arkadaşımla. Orayı gerçkten seviyorum ve hiçbir şeye para ödemek zorunda kalmadım. Bu durumu da seviyorum!! Yanlışlıkla bi kolayı devirdim çok utanç vericiydi ama kimsenin üzerine dökülmedi. Kapıdan içeri gireli çok olmadı ama çıkmam yakındır. Monique'le koşuya çıkıcaz sora onlara uğrayıp şarkı söyleyip komşuların kafasını ütüleyeceğiz. Eğer yakınlarda yeteneksiz 2 kızın şarkı söyledğini duymuyorsan kendini şanslı say yada sadece eğlenmenize bakın!

Aucun commentaire: