mercredi 4 novembre 2009

Arkadaşımın Babasının Sevgili Dostu, sevgilisi ve dostu.


Ben, biseksuel arkadasim, biseksuel arkadasimin en yakin arkadasi ve onun sevgilisiydik. Biseksuel arkadaşım RDS'nin en yakın arkadaşından nefret ederim. O doğal sarışındır ama benim saçlarım ondan daha açık olduğu için beni çekemez. Sığ aptal. Sevgilisi de ona yakışır sığlıkta. Parasından başka bir şeyi olmayan bir aptal. Bana utanmadan "sen neden konuşmuyorsun güzel kız" dedi. Basit bi iltifattan fazla olduğunu biliyordum. APTAL. YAVŞAK. Ben de "baban napıyor italyada" dedim. O da "o şimdi dostuyladır, biraz dinlensin gelir.". Biseksuel arkadaşımın arkadaşı sevgilisinin bu lafına kahkaha attı. "Ne var bunda?" diye biseksuel arkadaşıma baktım. Gözlerini kocaman açarak bana baktı. Sorumu sesli tekrarladım. "Komik olan ne" dedim. Biseksüel arkadaşımın beyinsiz kız arkadaşı, hahahaahah anlamadın mı, dedi. Tam ordan kızın sevgilisi "metresi canım metresi" dedi. Şok oldum. "Pa-pardon..." dedim. Önemli değil deyip bir kahkaha attı. Etrafımdaki herkes gülme durumunda sanki çok kkomik bir adamın karısını aldatması. Kendimi tutamadım, "bu durumdan çok mutlusun sanırım" dememle birlikte biseksuel arkadaşımın tekmesini bacağımda hissettim. Yüzüne baktım, beni öldürcek gibi bakıyordu. Kızın sevgilisi "Yok da olur mu öyle bi ömür aynı hatunla gerçi ben bebeğimle ölümüne birlikteyim" deyip kızın dudağından öptü. Sadece hafifçe gülümsedim ve gözlerimi uzaklara kaçırdım, şehrin derinliklerine.

30 dakika sonra biseksuel arkadaşımın gazabıyla karşılaştım. "Sana ne insanların evlilik hayatından? Gülüyorsa mutludur" dedi. Ne saçma. Eğer onların bozuk bi evliliği varsa ve bundan sadistçe zevk alıyorsa beni suçlu mu yapar bu durum? Bazen insanları anlamakta zorluk cekiyorum.

5 commentaires:

Anonyme a dit…

erkekler pisliktir

Anonyme a dit…

olayı kavramam zor oldu, kişilerin tercihlerini söyledikten sonra bi de onlara isim koysaydın daha ii olurdu =)

The King a dit…

bunların hepsi sığ konular. dobralığına devam et derim ben kimseyide sallama.

Nevaeh Bisexuelle a dit…

Sığ konular? Sığ konularda yazdığımı mı düşünüyorsun? Çok anlayamadım ne demek istediğini.

The King a dit…

"konular" kelimesini , "kişiler" olarak değiştirmeni rica ediyorum. Hakikaten yanlış bir vurgulama olmuş. Seni büyük bir ilgiyle takip ediyorum Neveah. Sığ konularda gezinmen zayıf bir ihtimal benim açımdan .