dimanche 1 novembre 2009

Halloween Sonrası


Dün Halloweendi. Umarım korkunç bi gece geçirmişsinizdir! Korkudan titremeliydiniz. Dün aynı zamanda bir arkadaşımın doğum günüydü. Çok fazla kostüm vardı...Michael Jackson'dan sumo güreşçisine kadar... Monique'im bile oradaydı (kedi kadındı) . Ama arkadaştan daha fazla samimi olamadım onunla çünkü henüz insanlar bize, biz fikrine, hazır değil. Olabildiğince çoğuyla fotoğraf çekmeye çalıştım. Herkesi hep birlikte görmek güzeldi.

Parti bittiğinde kızlarla arkadaşımızın doğumgününü kutlamak için bir bara gittik. Aslında o kızları tanımıyordum, doğumgünü olan kızla da pek yakın değildim ama yine de çok eğlendim. Çok seviyorum hepinizi!

Ben bi baseball kızıydım. İstediğim kadar güzel olamamıştım ama hiç fena değildi. Dışarı çıkıp üzerime bir arkadaşımın hırkasını giyince baseballcu değil de daha çok gece çıkıp da hesab ödemek istemeyen kızlar gibiydim. Ve dün gece hava inanılmaz soğuktu. Etek resimdeki kadar olmasa da ondan çok az daha uzundu ve mavi pileli ve kabarıktı aynı o model. O kısa etekle dondum... Kahretsin... Aslında hep gidebildiğim kadar sıradan bir partiydi sonrasında bar da normaldi. Umarım siz de dün gece benim aldığım kadar kalori almışsınızdır!! Bugün, yine hava çok soğuktu, hayatımla birlikteydik. Dün gecenin kritiğini yapmamaya çalışıyordum ama kendimi yaparken buldum ve Moni dedikodudan nefret eder. Farkedince hemen sustum.

Gecenin en eğlenceli kısmı biseksüel arkadaşım Rainy Day Sunshine'ın (hep aynı arkadaş ismi değişiyor sadece) onunla tanışmak isteyen asyalı kıza (ingilizce ama çeviriyorum) "Ben video oyunlarındaki NPCler gibiyim. Görebilirsin ama konuşamazsın" demesi. Hahahahahahahaha. Bunu kaydettim.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Biseksuel arkadasin ne olmustu?

Nevaeh Bisexuelle a dit…

Deutsche Schuleden bi arkadasiyle ayni gelmisti. Siyah pantolon, siyah gomlek, beyaz aski, fotor sapka ve kahverengi bi maskesi vardi ama mutsuz oldugundan 30 dakikadan sonra terk etti orayi :(