lundi 9 novembre 2009

Melankolik Gayler ve Yuksek Topuklar


Ikisi alakali degil tabi =) Biseksüel arkadaşım son zamanlarda çok üzgündü. Flirt ettiği biri vardi gay olan ama hiç çıkmamışlar, çünkü gayler çıkmazmış (!). Bunu resmiyete dökmeyi sevmezlermiş. Ama arkadaşım ortada bir teklif olmasa bile bağlı kalacağını düşünmüş ama kalmamış yani onunla flirt ederken başkasıyla da etmiş. Zaten flörtü çok yakışıklıymış ve ilgiden şımarmış biriymiş. İnsanlara böcek gibi davranırmış (ne mükemmel bi sevgili seçimi). Cok uzuldu arkadasim ve ondan sonra kendinden 10 yas buyuk biriyle konusmaya basladi sonra konustugu adam onlara guzel bir aksam icin otel odasinda yer ayirtmis. Arkadasim aslinda ekmeyi planlıyormus ama otel gercekten pahali bir yer (en pahalilardan!) olunca ekme ihtimali zorlaşmış. Ne yapmış bilemiyorum. En son şehir dışına kaçmayı düşünüyordu bi hafta sonluğuna.

Hiç arkadaşlarınızla karşılaştıralamayacak kadar yüksekte olduğunuzu düşündünüz mü?
Muhtemelen siz de benim o kadar yüksek topuklarla yürüdüğümde ne hissettiğimi merak ediyorusunuz. Ayakkabılari seviyorum. Onlar hayatimi daha iyiye goturuyor. Beni guzellestiriyor. Güzellestiğim zaman iyi hissediyorum. Topukluyla her zaman guzel olabiliyorum.

Cok fazla insan var soyle diyen "ben zaten 175'im bu topuklar beni cok uzun gösterir!!" veya "cok kadınsı olurum". 180'e yakın biri olarak söyleyebilirim ki hiçbir zaman cok uzun oldugum soylenmedi topuklularla. Kimse kadınsı olduğu için de ölmedi. Topuklular sadece kısalar icin degildir tavuklar. 15 cm topuklu bende ne kadar kotu durursa (ama durmaz :) 150lik kizda da o kadar kotu durur. Herkes bacaklarımın inceliğini sorar, bacaklarım ince değil, topuklarım yüksek!! Ama tabi ne giydiğinizle mutlu olmanız da önemli ne kadar güzel durursa dursun iyi hissetmiyorsanız giymenin anlamı yok. Bir de yürüme olayi var ama basarabilirsiniz deneyin. Topuklarin buyuklugune gelince, 10-14 cm seviyorum. Gercekten iyi hissediyorum o ölçüde.

2 commentaires:

TurkischePrinzessinInKarlsruhe a dit…

Yuksek topuk forever demek istiyorum o zaman hahaah

Unknown a dit…

Yüksek topuklar herzaman heryerde favori bir tercihtir.ister kısa boylu ol ister uzun boylu bence giyinmesini bildikten sonra sorun olmaz,yanlış seçimler bile yeri geldiğinde güzel gözükebilir...
Arkadaşın içinde,uamrım kendisi için doğru olanı bulur şu zamanda doğru olanı bulmak ve mutluluk benden uzak...blogunu çok sevdim herzaman yaz...(= xoxo