jeudi 3 décembre 2009

Turkiye'ye dönus, yorgunluga merhaba.


Yorgunum, tekrar turkiye'ye ve okula dondum ve yapmam gereken 1000 tane is var. Christmas icin yeni bir sac yapmayi dusunuyorum cunku 24unde babaannemi ziyarete gidecegim. Her zaman oynadigimdan farkli bir yere tenis oynamaya gitmem lazim birazdan ama en yakin kiz arkadasim benimle gelmeyi reddetti (ordan nefret ediyor) o yuzden daha az samimi bir arkadasimla gidiyorum :(
Kanada'da solayuma girdim ve herkes bayildi! Christmas yaklastikc guzel gorunme stresim artiyor.
Hayatim duzensiz. Bir program yapmaliyim. Hem hicbir seye vakitim yok hem de kendime yok. PROGRAM! Yapmali miyim?
Simdiyse gidip tenis cantami hazirlamam lazim. Yorgunluktan resmi olarak öldum ve sevmedigim biriyle tenise gidiyorum. Cok guzel.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

benimle çıkar mısın

Nevaeh Bisexuelle a dit…

You can stand under my umbrella.

The SummerSon a dit…

Hoşgelmişsiniz efendim demek istiyorum :D Yazıları bugünlerde biraz geç okuyorum, affola :)